Höstforum Södra Sverige

Varje höst anordnas tre regionala Höstforum där besökarna får ta del av aktuella programpunkter med relevanta talare under en och en halv dag. Detta varvas även med workshops och samverkan stadsnäten emellan. Dessutom erbjuds en leverantörsutställning där stadsnäten får chansen att prata direkt med leverantörerna. Höstforum arrangeras i tre olika städer i Sverige för att göra det möjligt för så många som möjligt att delta. Mer information om program och priser kommer sommaren 2024.

Vad är Höstforum?

Varje höst anordnar Stadsnätsföreningen tre regionala Höstforum där besökarna får ta del av aktuella programpunkter med relevanta talare under en och en halv dag med fokus på stadsnätsbranschen. Detta varvas även med gruppdialoger och samverkan stadsnäten emellan. På föreningens konferenser erbjuds dessutom en leverantörsutställning där stadsnät och leverantörer får chansen att prata direkt med varandra.

Målet med att Höstforum arrangeras i flera städer runtom i landet är att så många som möjligt av stadsnäten, leverantörer och andra intressenter ska ha möjlighet att närvara. Här ser Stadsnätsföreningen en möjlighet för deltagarna att höra om de viktigaste frågorna för branschen just nu, utbyta erfarenheter med varandra genom nätverkande, men även lära känna varandra bättre.

Klicka här för anmälan till Höstforum Södra Sverige i Norrköping den 3-4 december.

STADSNÄT
Anmälan 8 veckor innan respektive konferens:
2 dagar inkl middag  5 700:-
2 dagar exkl middag  5 000:-
1 dag inkl middag  3 900:-
1 dag exkl middag  3 100:-

Anmälan sex veckor innan respektive konferens:

2 dagar inkl middag  6 700:-
2 dagar exkl middag  6 000:-
1 dag inkl middag  4 900:-
1 dag exkl middag  4 100:-

Anmälan fyra veckor innan respektive konferens:
2 dagar inkl middag  7 700:-
2 dagar exkl middag  7 000:-
1 dag inkl middag  5 900:-
1 dag exkl middag  5 100:-

Anmälan två veckor innan respektive konferens:

2 dagar inkl middag  8 700:-
2 dagar exkl middag  8 000:-
1 dag inkl middag  5 900:-
1 dag exkl middag  5 100:-

ASSOCIERADE MEDLEMMAR (gäller ej utställare)

2 dagar  7 700:-

KOMMUN OCH EJ MOMSPLIKTIGA

2 dagar inkl middag  4 760:-
2 dagar exkl middag  3 960:-
1 dag inkl middag  3 350:-
1 dag exkl middag  2 550:-

EJ MEDLEM
2 dagar inkl middag 10 700:-

Mervärdesskatt tillkommer på samtliga angivna priser.

HOTELL
Stadsnätsföreningen ombesörjer bokning av hotellrum på de orter konferenserna genomförs. Vi reserverar oss för slutförsäljning av hotellrum.

BEKRÄFTELSE PÅ DIN ANMÄLAN

En bekräftelse mejlas från Trippus direkt när du anmält dig. Det är därför viktigt att rätt e-postadress anges i anmälningsformuläret.

AVBOKNINGSREGLER

Anmälan är bindande, gäller även logibokningen. Vid avbokning utgår full konferensavgift och eventuell hotellkostnad. Ersättare får skickas.

UTSTÄLLNING

I samband med konferensen genomförs en utställning där ett antal leverantörer visar upp sina produkter och tjänster. För information kontakta Mia Forslöf, 070-822 96 40 eller mia.forslof(at)stadsnatsforeningen.se.

UTSTÄLLNING
I samband med konferensen genomförs en utställning där ett antal leverantörer visar upp sina produkter och tjänster. För information kontakta Mia Forslöf, 070-822 96 40 eller mia.forslof@stadsnatsforeningen.se.

BEHANDLING AV PERSONUPPGIFTER
Happy Meetings Sweden AB utför all behandling av dina personuppgifter
i enlighet med Dataskyddsförordningen, GDPR. Läs mer på Happy Meetings hemsida.